Неділя, 24.09.2017, 20:21 
Вітаю Вас Гість | RSS

ВІДДІЛ ОСВІТИ БОРЩІВСЬКОЇ РДА 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2013 » Квітень » 5 » Семінар заступників з навчально-виховної роботи
16:33
Семінар заступників з навчально-виховної роботи

      Стрімкі  зміни  соціально – економічного  та суспільного життя у світі потребують своєчасного аналізу наявних  інтелектуальних і творчих ресурсів держави, серед яких одне  із визначних місць посідає дитяча обдарованість.  Наша держава приділяє велику увагу розвитку обдарованості. Відповідно,  у районі  була прийнята і діє програма з обдарованою молоддю на 2008 – 2010 р.р., термін дії якої  продовжено до 2015 р. Школи підійшли до реалізації програми творчо і вже мають певні напрацювання з даного питання.

      2 квітня 2013року відбувся семінар заступників директорів з навчально – виховної роботи на тему «Організація роботи з обдарованою учнівською молоддю». Відкрив його завідувач комунальної установи «Борщівський районний методичний кабінет» Гончар В.М., який наголосив, що  актуальним завданням програми є створення умов для виявлення, підтримки  та розвитку обдарованості  учнів через упровадження  ефективних педагогічних технологій, інтерактивних  методів навчання, створення системи роботи педагогічних колективів з організації заходів, спрямованих на розвиток здібностей дітей, їх інтелектуальний  потенціал, пізнавальну та творчу  активність, їх критичне мислення.

       Василь Михайлович звернув  увагу   на  управлінський аспект   формування  системи пошуку в роботі з обдарованими  учнями та   алгоритм  діяльності керівників школи,  педагогічних працівників з цієї  проблеми. Після цього запросив присутніх до виступів.

      Сорокотяга Оксана Йосипівна, заступник директора з навчально – виховної роботи Борщівського НВК «ЗНЗ І-ІІІ №3 – гімназія ім. Р.Андріяшика»,   презентувала  модель роботи з обдарованими дітьми їхнього навчального закладу.                                                                                         

     Бульваренко Ліля Сергіївна, психолог цієї ж школи, ознайомила присутніх з критеріями різних видів обдарованості: художньою, музичною, артистичною, технічною, спортивною, науковою та звернула увагу присутніх на те, що початковим етапом роботи з обдарованими дітьми є їх виявлення, яке можливо здійснити за допомогою діагностики. Ліля Сергіївна наголосила, що обдаровані діти потребують підтримки, тому запропонувала рекомендації щодо роботи з ними.                                                                                   

      Касараба Володимир Ігорович, методист інформатики, наголосив, що якісна освіта – це не рівень академічних досягнень, а ступінь оволодіння учнями основними життєвими навичками й розвиток особистості як суб’єкта і проектувальника життя. На сучасному етапі основним засобом контролю за якістю освіти є моніторинг, проведення якого та порівняння зі стандартизованими показниками дає можливість прийняти ефективне і своєчасне управлінське рішення. І можна це зробити за допомогою системи квадрант – аналізу, що дасть можливість встановити відповідність між рівнем кваліфікації працівників та рівнем навчальних досягнень учнів.                                                                                              

     Сарабун Людмила Володимирівна, заступник директора з навчально – виховної роботи Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст..№1, поділилася досвідом роботи педагогічного колективу їхньої школи  щодо ефективного використання варіативної складової навчального плану в роботі з обдарованими дітьми.

   Слободян Ганна Іванівна, заступник директора Пилипченської ЗОШ І-ІІ ст., у своєму виступі зупинилася на досвіді роботи їхньої школи з організації науково – дослідницької та пошукової роботи, а Лань Ліда Степанівна, заступник директора Циганської ЗОШ І-ІІІ ст.,  ділилася досвідом роботи шкільного наукового товариства та своїм баченням перспектив розширення його роботи в інших школах району.

   Гришкова М.Д., методист комунальної установи «Борщівський районний методичний кабінет»,  представила результати науково – дослідницької роботи учнів – слухачів Борщівської філії Тернопільського відділення МАН України та закликала присутніх сприяти більш ширшому залученню учнів шкіл району в роботі Малої Академіїї.

    Патуляк Орися Степанівна , заступник директора Іванківської ЗОШ І-ІІІ ст., ділилася досвідом  організації позакласної роботи з обдарованою учнівською молоддю через систему гуртків. Кадуцький Володимир Михайлович, вчитель музики цієї ж школи, учасник обласного етапу конкурсу «Учитель року», презентував свою модель виховання духовності обдарованих дітей засобами музики та через діяльність шкільного хору, в якому творять спільну пісню учні, вчителі, батьки. Всі присутні були зачаровані піснею про вчителя у його виконанні, приспів якої підхопив увесь зал.

   Лотоцька Ольга Михайлівна, методист Борщівського  БДТ,  представила особливості  організації роботи з обдарованою молоддю в позашкільному закладі освіти та здобутки їхнього колективу.   

   На семінарі було звернено увагу присутніх на тому факті, що наш район має багато талановитих дітей по різних напрямках, і яскравим прикладом цього була виставка дитячих робіт «Дитяча художня Шевченкіана», ознайомлення з якою залишило незабутні враження.

    В ході семінару було вироблено рекомендації щодо організації роботи з обдарованою молоддю.

Переглядів: 1748 | Додав: Kas_Vol | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Новини освіти
Тернопільщина
Календар
«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Карта відвідування

Copyright MyCorp © 2017